var txt=" islam itu sanggat indah "; var kelajuan=250;var segarkan=null;function bergerak() { document.title=txt; txt=txt.substring(1,txt.length)+txt.charAt(0); segarkan=setTimeout("bergerak()",kelajuan);}bergerak(); hAsrIaNieB_gaDiesEyndah

Friday 27 July 2012

Sahabatku...
Kubur Setiap Hari Menyeru Manusia Sebanyak Lima (5) Kali ...
1. Aku rumah yang terpencil, maka kamu 
akan senang dengan selalu membaca Al-Quran. 
2. Aku rumah yang gelap, maka terangilah 
aku dengan selalu solat malam.
3. Aku rumah penuh dengan tanah dan
debu, bawalah amal soleh yang menjadi hamparan.
4. Aku rumah ular berbisa,
maka bawalah amalan Bismillah sebagai penawar.
5. Aku rumah pertanyaan Munkar dan Nakir,
maka banyaklah bacaan "Laa ilahaillallah,
Muhammadar Rasulullah", supaya kamu dapat menjawabnya....Maka kesempatan Ramadhan saat ini
adalah waktu yang tepat untuk memperindah kubur kita nanti...

No comments:

Post a Comment