var txt=" islam itu sanggat indah "; var kelajuan=250;var segarkan=null;function bergerak() { document.title=txt; txt=txt.substring(1,txt.length)+txt.charAt(0); segarkan=setTimeout("bergerak()",kelajuan);}bergerak(); hAsrIaNieB_gaDiesEyndah: BisMilahIrahmaNuraHi . ..

Friday 3 February 2012

BisMilahIrahmaNuraHi . ..

YA aLLAH, JIka aKu jaTuh haTi iZinkan aKU meNyentuh haTi sSEOrang yaNg HAtinya BErtaUt paDA Mu aGAr aKU x TErjaTuh keDAlaM juRAng naFsu . .. .

YA RAhman, Jika aKu jaTUh INta  . . Cintakanlah aKu paDA seSEraNg Yang Melabuhkan cIntaNya kepada MUaGar beRtambaH KekUataNq UntUk meNcINtaImu . ..

YA RAhim ,Jika aKU meRindui seSeoRAng rIndukan laH aKU paDA seSeOrang yaNg meRindUI sYaHId di jaLAN mU . .

ya AZIZ, Jika aKU meNIkmati cInta HambaMu jaNgaNlah keNikmatan itu meLeBihi KenikmaTAn IndaHnya berIbaDAt kePada MU  . . 

YA ROBBANA, JIka aKU bersedih Kerana seseORAng meNjauhiku KuatkanlAh haTi daN Keimanan q  .  aGar aKU jaUh daRi kAc saYAngmU

aiMin YARobbaLaLamin

No comments:

Post a Comment