var txt=" islam itu sanggat indah "; var kelajuan=250;var segarkan=null;function bergerak() { document.title=txt; txt=txt.substring(1,txt.length)+txt.charAt(0); segarkan=setTimeout("bergerak()",kelajuan);}bergerak(); hAsrIaNieB_gaDiesEyndah: dUnia haNya persIngaHan

Friday 10 February 2012

dUnia haNya persIngaHan

Ummhh . . laU kita Pikirr2x . . Dunia ney haNya teMpat persIngaHan kita jak kan?
yaNg kekaL di aKhirat keLAk ..  baNyakk yang kita perLukan Untukk meNuju ke aLAm laIn . . 
Kita perLukan aMAlan yaNg seCukupnYa .. .  
Peyy haTi neyy raSA sediihh lahh . . Billa tengookk seBilangan UmaT ALLAH SWT  ney . . baNyak yang lalai melaksanaKAN taNggUngjawaB DoRang seBAgai haMbaNYA . ..  
pa lagi lau kaT saBAh . .  bermaCAm2x jeNis maNusia yaNG kita daPAt jumPA  ,,  dengan peAngai nya . . nTAhh lahh
sUsaH saNggaT naKK caKAp . .
aKu haNya maMpU Mendoakn jakk ..
KiTa ney sEbagai uMat Nya mesTi memPunyai beKalan yang seCukupnya . . taK takut kah naK meNghaDap ALLAH taNpa bawa aPa2x beKalan  . . kaLau aKu aKu saNggat2x takkut . . .
Fikir lahh seNdiri  ..  duNia ney hanya seMentara  . . jaNganlah kita meNgejar kemewahan di dunIa hiNga meNingaLkan kewaJiban kita sebagai hambaNya .. .

YA ALLAH . . . aKu seBagai Umat mu Rasa sNggat bersYukur kerana eNgkau teLAh Bukakan Pintu haTi ku . .ntuk senTiasa berIbadat kepada  m u .. .  teRima kasIah YA ALLAH ..
aKu saYAng ALLAH

No comments:

Post a Comment